• Hodnocení zákazníků

    Celkem hodnotilo 271 zákazníků    (102%)

    *Hodnocení zákazníků, kteří již v obchodě nakoupili.
    *Informace o zákazníkovi nejsou zobrazeny z důvodu ochrany soukromí zákazníka.
       Stránek 28 - list č. :     3   4  5 6 7 8 9 10 11 12       << Předchozí        Další >>   
     

    12:01:50 08.02.2018
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        5 Přehlednost shopu
    Zákazník
     

    11:22:22 03.02.2018
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        5 Přehlednost shopu
    Zákazník
     

    22:19:56 27.01.2018
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        5 Přehlednost shopu
    Zákazník
    Pro:
    Z vaší strany jako obchodníka OK.
    Proti:
    Z vašich stránek jsem se nedozvěděl, že dodané víno je z Maďarska a ne z Lechovic. U vína je to podle mne podstatná informace. U krabice bag in box nejde vyndat vypouštěcí kohout, pokud se neroztrhne celý obal. Na to byste asi měli dodavatele rovněž upozornit.
    Odpověď obchodu
    Dobrý den, děkujeme za Vaši reakci. O problému s vypouštěcím ventilem budeme dodavatele informovat. Co se týče země původu vína, různé šarže jsou buďto z České republiky, Itálie nebo Maďarska a každá šarže může být z jiné země původu.
     

    08:58:28 26.01.2018
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        5 Přehlednost shopu
    Zákazník
    Pro:
    Rychlost
    Proti:
    Nic
     

    11:28:14 23.01.2018
        0.5 Dodání zboží
        0.5 Komunikace s e-shopem
        1 Přehlednost shopu
    Zákazník
    Proti:
    Doba dodání.15.1. (pondělí) mi přišla SMS s informací dodání do dvou pracovních dní. SMS s informací o vyzvednutí mi přišla 19.1. (pátek) v 19:00 - otevřeno do 16:30. Jelikož šlo o dárek, jsem opravdu velice zklamaná. Na mojí SMS s žádostí o přesné informace k dodání a kompenzaci nikdo nereagoval.
    Odpověď obchodu
    Dobrý den, zásilka byla od nás expedována 15.1.2018 Problém s dodáním byl na straně přepravce, tedy Zásilkovny. Z naši strany, jsme Zásilkovnu urgovali již 18.1.2018 Včasné nedodání je tedy plně na vině Zasilkovny, nikoliv nás. Nejsme schopni nijak ovlivnit trasování zásilek.
     

    09:55:29 22.01.2018
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        3 Přehlednost shopu
    Zákazník
     

    13:45:03 23.12.2017
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        4 Přehlednost shopu
    Zákazník
     

    08:46:56 23.12.2017
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        5 Přehlednost shopu
    Zákazník
     

    16:42:46 15.12.2017
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        5 Přehlednost shopu
    Zákazník
    Pro:
    Vse rychle,doporucuji.
     

    07:15:03 15.12.2017
        5 Dodání zboží
        5 Komunikace s e-shopem
        5 Přehlednost shopu
    Zákazník
    Pro:
    V tento předvánoční čas,kdy přepravní služby nestíhají,jsem byl velmi překvapen rychlostí Vašeho odeslání a dodání. Děkuji.
       Stránek 28 - list č. :     3   4  5 6 7 8 9 10 11 12       << Předchozí        Další >>